(+48) 61 284 33 14 / (+48) 724 750 600 info@almarmb.pl          Deutsch   English  
Image is not available

Jakość

Shadow
Slider

Jakość od lat stanowi priorytet działalności naszej firmy tym bardziej że bezpośrednio przekłada się na poziom zadowolenia klientów ze świadczonych usług. Długoletnie doświadczenie  i zaangażowanie pracowników pozwoliło nam na wypracowanie efektywnego systemu zarządzania przez jakość TQM (Total Quality Management).

Podnoszenie poziomu jakości usług to wzrost zadowolenia Klienta, co realizujemy między innymi i poprzez:

– budowanie świadomości pracowników w celu ciągłego podnoszenia ich motywacji i zaangażowania w doskonaleniu procesów poprzez szereg drobnych nawet usprawnień,

– efektywny system wymiany informacji wewnętrznej i zewnętrznej trafiającej na czas od i do Klienta,

– wykorzystywanie najnowszych narzędzi pracy w odpowiedzi na rosnące wymagania rynku Klienta – w tym nowoczesny tabor, zaawansowany program spedycyjny zintegrowany z systemem  nawigacji dostępnym dla Klienta,

– procedury, instrukcje zapewniające powtarzalność realizowanych procesów spedycyjnych oraz umożliwiające ich udoskonalanie poprzez podejmowanie działań korygujących i naprawczych na każdym szczeblu,

– procedury awaryjne – szczególnie ważny opis postępowania w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych (w tym wypadki, sytuacje losowe), w ramach którego dokładamy najwyższej staranności w celu zabezpieczenia przesyłki klienta, bezpieczeństwa osób i przewozu,

– ochronę środowiska i jego zasobów w skali makro (w tym samochody spełniające najwyższe normy ekologiczne, nowoczesna stacja paliwowa, segregacja odpadów) oraz mikro w warunkach biurowych.

vertyfikaty

Jakość od lat stanowi priorytet działalności naszej firmy tym bardziej że bezpośrednio przekłada się na poziom zadowolenia klientów ze świadczonych usług. Długoletnie doświadczenie  i zaangażowanie pracowników pozwoliło nam na wypracowanie efektywnego systemu zarządzania przez jakość TQM (Total Quality Management).

Podnoszenie poziomu jakości usług to wzrost zadowolenia Klienta, co realizujemy między innymi i poprzez:

– budowanie świadomości pracowników w celu ciągłego podnoszenia ich motywacji i zaangażowania w doskonaleniu procesów poprzez szereg drobnych nawet usprawnień,

– efektywny system wymiany informacji wewnętrznej i zewnętrznej trafiającej na czas od i do Klienta,

– wykorzystywanie najnowszych narzędzi pracy w odpowiedzi na rosnące wymagania rynku Klienta – w tym nowoczesny tabor, zaawansowany program spedycyjny zintegrowany z systemem  nawigacji dostępnym dla Klienta,

– procedury, instrukcje zapewniające powtarzalność realizowanych procesów spedycyjnych oraz umożliwiające ich udoskonalanie poprzez podejmowanie działań korygujących i naprawczych na każdym szczeblu,

– procedury awaryjne – szczególnie ważny opis postępowania w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych (w tym wypadki, sytuacje losowe), w ramach którego dokładamy najwyższej staranności w celu zabezpieczenia przesyłki klienta, bezpieczeństwa osób i przewozu,

– ochronę środowiska i jego zasobów w skali makro (w tym samochody spełniające najwyższe normy ekologiczne, nowoczesna stacja paliwowa, segregacja odpadów) oraz mikro w warunkach biurowych.

vertyfikaty