Jakość od lat stanowi priorytet działalności naszej firmy tym bardziej że bezpośrednio przekłada się na poziom zadowolenia klientów ze świadczonych usług. Długoletnie doświadczenie i zaangażowanie pracowników pozwoliło nam na wypracowanie efektywnego systemu zarządzania przez jakość TQM (Total Quality Management).
Podnoszenie poziomu jakości usług to wzrost zadowolenia Klienta, co realizujemy między innymi i poprzez:
– budowanie świadomości pracowników w celu ciągłego podnoszenia ich motywacji i zaangażowania w doskonaleniu procesów poprzez szereg drobnych nawet usprawnień,
– efektywny system wymiany informacji wewnętrznej i zewnętrznej trafiającej na czas od i do Klienta,
– wykorzystywanie najnowszych narzędzi pracy w odpowiedzi na rosnące wymagania rynku Klienta – w tym nowoczesny tabor, zaawansowany program spedycyjny zintegrowany z systemem nawigacji dostępnym dla Klienta,
– procedury, instrukcje zapewniające powtarzalność realizowanych procesów spedycyjnych oraz umożliwiające ich udoskonalanie poprzez podejmowanie działań korygujących i naprawczych na każdym szczeblu,
– procedury awaryjne – szczególnie ważny opis postępowania w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych (w tym wypadki, sytuacje losowe), w ramach którego dokładamy najwyższej staranności w celu zabezpieczenia przesyłki klienta, bezpieczeństwa osób i przewozu,
– ochronę środowiska i jego zasobów w skali makro (w tym samochody spełniające najwyższe normy ekologiczne, nowoczesna stacja paliwowa, segregacja odpadów) oraz mikro w warunkach biurowych.
Jakość od lat stanowi priorytet działalności naszej firmy tym bardziej że bezpośrednio przekłada się na poziom zadowolenia klientów ze świadczonych usług. Długoletnie doświadczenie i zaangażowanie pracowników pozwoliło nam na wypracowanie efektywnego systemu zarządzania przez jakość TQM (Total Quality Management).
Podnoszenie poziomu jakości usług to wzrost zadowolenia Klienta, co realizujemy między innymi i poprzez:
– budowanie świadomości pracowników w celu ciągłego podnoszenia ich motywacji i zaangażowania w doskonaleniu procesów poprzez szereg drobnych nawet usprawnień,
– efektywny system wymiany informacji wewnętrznej i zewnętrznej trafiającej na czas od i do Klienta,
– wykorzystywanie najnowszych narzędzi pracy w odpowiedzi na rosnące wymagania rynku Klienta – w tym nowoczesny tabor, zaawansowany program spedycyjny zintegrowany z systemem nawigacji dostępnym dla Klienta,
– procedury, instrukcje zapewniające powtarzalność realizowanych procesów spedycyjnych oraz umożliwiające ich udoskonalanie poprzez podejmowanie działań korygujących i naprawczych na każdym szczeblu,
– procedury awaryjne – szczególnie ważny opis postępowania w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych (w tym wypadki, sytuacje losowe), w ramach którego dokładamy najwyższej staranności w celu zabezpieczenia przesyłki klienta, bezpieczeństwa osób i przewozu,
– ochronę środowiska i jego zasobów w skali makro (w tym samochody spełniające najwyższe normy ekologiczne, nowoczesna stacja paliwowa, segregacja odpadów) oraz mikro w warunkach biurowych.