O firmie

Almar Transport Spedycja Sp. z o.o. z siedzibą w Gostyniu to firma rodzinna założona w 1989 roku przez obecnego prezesa zarządu Mariusza Bajer. Od początku swojego istnienia firma zajmowała się transportem drogowym i spedycją, początkowo na terenie kraju, później swoim działaniem objęła obszar całej Europy. Dynamiczny rozwój działalności doprowadził do powstania w 2006 roku spółki.

Na przestrzeni tych lat zdobyliśmy ogromne doświadczenie, które stanowi dziś gwarancję wysokiego poziomu świadczonych przez nas usług przewozowych. Obecnie Almar Transport Spedycja to grupa posiadających wysokie kwalifikacje zawodowe ludzi gotowych do podjęcia każdego zadania logistycznego. Gwarantujemy rzetelne i terminowo wykonane usługi oraz zapewniamy, że nowoczesny tabor i kultura osobista pracowników pomogą dodatkowo budować pozytywny wizerunek Państwa firmy w oczach kontrahentów. Naszym celem jest zadowolenie klientów oraz wzmocnienie pozycji rynkowej firmy dzięki wysokiemu standardowi usług w korzystnej relacji jakości do ceny.

Setki przewoźników i spedytorów krajowych i zagranicznych, tysiące samochodów transportujących najprzeróżniejsze przesyłki w każdej relacji. W tej poruszającej się na drogach masie ktoś wiezie Twoje towary, które wysyłasz lub  na które czekasz.

Chcesz pewnie, aby przewożone były bezpiecznie i sprawnie przez rzetelnego przewoźnika, aby  były podjęte i dostarczone na czas. Zależy Ci na przewozie czystym, sprawnym  i nowoczesnym samochodem z solidnym kierowcą, bo to przecież wizytówka Twojej firmy u kontrahenta. Podobnie jak doświadczony, kulturalny spedytor – opiekun, który tak jak dostępny system GPS poprowadzi Twój towar do celu. No i w końcu stawka, jaką płacisz za usługę, także musi być konkurencyjna.
Spełniając powyższe oczekiwania, polecamy Ci naszą firmę – rzetelnego przewoźnika i spedytora z wieloletnim doświadczeniem. Naszym celem jest satysfakcja Klientów oraz wzmocnienie pozycji rynkowej firmy dzięki wysokiemu standardowi usług w korzystnej relacji jakości do ceny. Zaufało nam  wielu dużych i mniejszych kontrahentów, którzy od lat korzystają z naszych usług. Zapraszamy Cię, abyś dołączył do tej grupy i zapewniamy, że będziesz zadowolony.

Firma dysponując ponad stoma własnymi zestawami plandekowymi  i chłodniczymi, realizuje przewozy krajowe i międzynarodowe na terenie Unii Europejskiej i Szwajcarii. Posiada własną stacją paliwową, zaplecze serwisowe, powierzchnie magazynowe.

Misja firmy Almar transport spedycja

Firma Almar mająca wieloletnie doświadczenie w działalności transportowej i spedycyjnej, daje gwarancję bezpieczeństwa, elastyczności i rzetelności wykonywanych usług.
Współpracując z producentami i spedycjami zapewniamy ciągłość procesów logistycznych, kierując się zasadą „ Na czas, na pewno i do celu”.
Tworzymy stabilne i przyjazne środowisko pracy. Wartością nadrzędną jest szacunek i dbałość o potrzeby człowieka w kontaktach zewnętrznych i wewnętrznych.
Uczestniczymy w życiu społecznym regionu poprzez wspieranie akcji charytatywnych i działalności sportowej.

Właściciel
Mariusz Bajer

Wizja dla Almar transport spedycja

Jesteśmy firmą nowoczesną, podążającą za wymogami klientów i rynku.
Dążymy do jak najlepszej obsługi klienta poprzez jakość naszych usług, standardów i procesów.
Wyprzedzamy oczekiwania klienta i jesteśmy elastyczni co do jego potrzeb i wymagań.
Używamy narzędzi, które spełniają wysokie wymagania ekologiczne.
Uczestniczymy i wspieramy życie społeczne regionu.

Właściciel
Mariusz Bajer

Jakość

Jakość od lat stanowi priorytet działalności naszej firmy tym bardziej że bezpośrednio przekłada się na poziom zadowolenia klientów ze świadczonych usług. Długoletnie doświadczenie  i zaangażowanie pracowników pozwoliło nam na wypracowanie efektywnego systemu zarządzania przez jakość TQM (Total Quality Management).

Podnoszenie poziomu jakości usług to wzrost zadowolenia Klienta, co realizujemy między innymi i poprzez:

– budowanie świadomości pracowników w celu ciągłego podnoszenia ich motywacji i zaangażowania w doskonaleniu procesów poprzez szereg drobnych nawet usprawnień,

– efektywny system wymiany informacji wewnętrznej i zewnętrznej trafiającej na czas od i do Klienta,

– wykorzystywanie najnowszych narzędzi pracy w odpowiedzi na rosnące wymagania rynku Klienta – w tym nowoczesny tabor, zaawansowany program spedycyjny zintegrowany z systemem  nawigacji dostępnym dla Klienta,

– procedury, instrukcje zapewniające powtarzalność realizowanych procesów spedycyjnych oraz umożliwiające ich udoskonalanie poprzez podejmowanie działań korygujących i naprawczych na każdym szczeblu,

– procedury awaryjne – szczególnie ważny opis postępowania w przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnych (w tym wypadki, sytuacje losowe), w ramach którego dokładamy najwyższej staranności w celu zabezpieczenia przesyłki klienta, bezpieczeństwa osób i przewozu,

– ochronę środowiska i jego zasobów w skali makro (w tym samochody spełniające najwyższe normy ekologiczne, również pojazdy LNG, nowoczesna stacja paliwowa, segregacja odpadów) oraz mikro w warunkach biurowych.

Działalność społeczna

Praca to nie wszystko – o prawdziwej wartości człowieka świadczą jego relacje z drugim człowiekiem i wrażliwość na jego potrzeby.

Realizując strategie rozwojowe firmy, staramy się nie zapominać o potrzebujących. Od wielu lat nasza firma podejmuje szereg działań charytatywnych służących społeczności lokalnej i ludziom potrzebującym. Jest to najczęściej pomoc dedykowana konkretnym osobom czy organizacjom. Poza tym regularnie wykorzystujemy nasze chłodnie do nieodpłatnego przewozu artykułów żywnościowych z poznańskiego Banku Żywności.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami